Logo

Facebook реклама

EMG.bg извършва управление на рекламни кампании във Facebook, ежедневна поддръжка на фен страници, набиране на фенове, изработка и интеграция на приложения.

Най-ниски цени за реклама във Facebook

Знаете ли, че в зависимост от редица параметри рекламна кампания във Facebook с един и същ бюджет може да има различна успеваемост. Екипът ни обръща внимание на детайлите, съставяне на подходящите послания за различните таргет групи, прецизната настройка и анализиране на рекламите в кампанията, корекции в реално време, оптимизиране на рекламната кампания.

наръчник по facebook реклама

Показването на подходящите послания на подходящите хора води до висок процент на кликове в съотношение към показванията на рекламата. Колкото повече взаимодействат с рекламата хората, които я виждат, толкова по-ниска ще бъде цената й. Професионално управляваната рекламна кампания често може да бъде в пъти по-ефективна от рекламната кампания стартирана с общите настройки предлагани от Facebook и използвани от повечето рекламодатели на социалната мрежа.

Екипът ни следи промените в политиката на Facebook, функционалността на социалната мрежа и новостите свързани с рекламирането в нея. Управлението на реклами за бизнеси от различни области ни дава ценна информация относно тънкостите на ефективното рекламиране във Facebook. Основите на успешното рекламиране във Facebook започват с…

Персонализирайте заглавието на рекламата си

Когато промотирате бизнес (фен) страница автоматичната настройка ще използва името на фен страницата за заглавие на рекламата. Направете рекламата по-примамлива! Персонализираното заглавие на рекламата е един от основните начини за увеличаване на взаимодействието с нея.

Изберете между дневен или lifetime бюджет

Неволна грешка при стартирането на рекламата и оставянето й на самоход може да струва скъпо!

Изображенията са мощен инструмент

Използвайте ги смело и експериментирайте. „Хващащите окото” реклами водят до по-голямо взаимодействие с тях и до по-ниски цени. Можете да добавите до 6 снимки към реклама и да изберете най-ефективните. Текстът по изображенията трябва да заема по-малко от 20% от общата площ – в противен случай няма да бъдат одобрени.
реклама във Facebook

Видео

Видеото е способно да реализира огромен процент на взаимодействие. То обаче трябва да бъде професионално заснето, обработено и съгласно интересите на хората към които е насочено.

Разучете опциите за таргетиране и ги ползвайте

Facebook предлага куп страхотни и уникални опции за насочване на рекламите. Някои от тях са местоположение, пол, възраст, говорим език, работно място, семейно положение, образование.

Рекламирайте пред фенове или непознати

Всеки публикуван пост бива показван от Facebook на малка част от феновете на страницата (максимум 16%), съгласно Facebook EdgeRank. В зависимост от аудиторията, която сте изградили можете да изберете рекламиране пред фенове или хора, с които не сте свързани.

Следете potential audience meter

Броят на хората формиращи таргет групата, които сте избрали да видят рекламата трябва да попада в зелената зона.

Организирайте контест

В зависимост от поставените цели, организирането на интересен за хората в таргет групата контест ще увеличи значимо ефективността на рекламната кампания.

#Hashtags

Хаштаговете са ценен начин да популяризирате кампания и повишите интереса към нея. Използвайки ги можете да се възползвате от популярността на теми във Facebook и реализирате трафик от там.

Използвайте Facebook Insights

Той е мощна система даваща обширни статистически данни за рекламите в кампанията. Редовното следене и анализиране на данните във Facebook Insights ще даде възможност за оптимизиране на кампанията и постигане на по-ниски цени.

Каква е цената на рекламата

заяви безплатна оферта за seo оптимизацияEMG.bg има за цел дългогодишно партньорство с всеки клиент. Целта ни е постигане на максимално ефективни рекламни кампании във Facebook и доволни от постиганите резултати клиенти. Цената на рекламата зависи от десетки фактори.

Желаете ли да рекламирате във Facebook на най-ниска цена?