Logo

SEO одит

SEO одит е анализ на сайт отговарящ защо класирането в търсачки е лошо и какво трябва да се направи, за да се увеличат в пъти посещенията от Google, Yahoo, Yandex и Bing към сайта. Услугата по SEO одит извършвана от EMG.bg е комплексна, надеждна и всеобхватна услуга разглеждаща и анализираща всички параметри, на които трябва да се обърне внимание.

Защо е важно периодичното извършване на SEO одит?

SEO индустрията е една от най-динамично развиващите се. Google като водеща търсачка целяща да достави на потребителите най-точната информация, периодично пуска нови ъпдейти на системата си целящи подобряване на предоставяната услуга. Част от тези ъпдейти променят и правилата определящи кои сайтове са достойни за класиране на страница 1 по важни ключови думи.

Не случайно сайтове, които са се класирали добре, след месеци не могат дори да бъдат открити. Причината е, че Google е определил SEO стратегията им като нарушаваща някое или някои от правилата на търсачката. Това, което е билo благоприятно за сайта Ви преди година може би ще му навреди, някои тактики за seo оптимизация даващи перфектни резултати само преди година днес действат неблагоприятно на класирането на сайта – лоши линкове, дублирани страници в сайта и неправилни пренасочвания са само малка част от тях.

Защо да изберете SEO одит от EMG.bg

seo odit ключови показателиSEO одит на КЛЮЧОВИ ПОКАЗАТЕЛИ

Използват ли се забранени от Google методи – съгласно Google Webmaster Guidelines
Използват ли се забранени от Yahoo методи – съгласно Yahoo Content Quality Guidelines
Използват ли се забранени от Yandex методи – съгласно Yandex Tips for Webmaster
Използват ли се забранени от Bing методи – съгласно Bing Webmaster Guidelines
Връзка на уеб сайта с Google Analytics и/или други системи за проследяване на посещенията
Съществува ли верифициране  към Google Webmasters, Bing Webmasters, Yahoo Webmasters
Класиране по основни ключови думи в Google – какви са актуалните позиции и движение
Класиране по второстепенни ключови думи в Google – long tail ключови думи с ценен трафик
Конкуренция в нишата и основни играчи  – колко е конкурентна нишата и какво изисква
IP адрес – проверка за присъствие в черни списъци и проучване има ли сайтът лоши съседи
Индексирани страници – всички ли са индексирани от Google и ако някои не са къде е причината
Sitemap.xml – съществува ли, правилно ли е структуриран, достъпен ли е за роботите на търсачките
Robots.txt – проверка за наличие и за грешки, проверка за правилни пренаписвания и пренасочвания

общи фактори по сайта seo oditSEO одит на ОБЩИ ФАКТОРИ

Тип CMS – тип, версия, предимства на софтуера
Doctype – проверка за типа на Doctype, съвпада ли той с препоръчаните от W3C, препоръки
Encoding – тип енкодинг, проверка за страници с проблеми във визуализацията на кирилица, решения
Състояние на софтуера – в какво състояние е софтуера от гледна точка на seo, всички недостатъци
Нови ключови ъпдейти – проверка за възможно осъвременяване на кода на сайта, препоръки
Нови ключови модули – нови модули жизнено важни за по-добро класиране, тип подобрения
Недостатъци на софтуера – какви недостатъци има софтуера и може ли да премине към по-добър
Dublin Core – сет от мета дата елементи с широко приложение, даващи на търсачките информация
Geo Meta Tags – елементи даващи информация за местоположението на офисите, магазините
Feeds – сайтът има ли функция за фийдове, правилно ли се ползват, наложителни ли са
Микроформати – използват ли се, правилно ли са структурирани, работят ли без грешки
Снипети – използват ли се на сайта, тестове за безпроблемна работа, наложителни ли са
CDN изисквания – има ли нужда от ползване на CDN, оптимална ли е настоящо ползваната мрежа

onpage seo analizONPAGE SEO одит

Дублирано съдържание – дублираното и с ниска уникалност съдържание не е препоръчително
Структура на url адресите – правилно изградените url адреси са ключови за позиционирането
Структура на сайта – отговаря ли сайтът на изискванията за seo архитектура, нужни подобрения
Title описание – изграждане, уникалност, дължина, дублажи в страници, ключови думи, проблеми
Мета описания – изграждане, дължина, полезност, дублажи в страници, ключови думи, проблеми
Мета ключови думи – не оказват влияние на класирането в Google, анализ ако се ползват, препоръки
Каноникал таг – използва ли се на сайта, анализ, работи ли правилно, препоръки, подобрения
Alt тагове – изображения без alt описание, препоръки, правилно използване, честота на ключова дума
H1-H6 Headings – наличие, анализ, отговарят ли на seo изискванията, грешки, препоръки, подобрения
Breadcrumbs – използват ли се, отговаря ли структурата на ефективните seo изисквания, подобрения
Съотношение на код към текст – анализ на страниците и на процентното съотношение, съвети
Оптимизация на изображения и файлове – начини за подобрение на класирането им, зареждане
Проверка за зловредни кодове и вируси – включва и оценка на степента на сигурност на сайта

проверка на достъпност seo oditSEO одит на ДОСТЪПНОСТ

Съдържание вградено във Flash – процентно наличие на страниците, недостатъци, препоръки
Съдържание във Фреймове – използва ли се, кои елементи са във фреймове, недостатъци
Проверка правилното използване на „бисквитки” – ползват ли се, политика за използването им
Скорост на зареждане на ключови страници от сайта – основни фактори, анализ, препоръки
Сървърни грешки – има ли, колко и какъв тип са, вредят ли на класирането, нужни подобрения
Празни страници – съществуват ли страници без съдържание, вредят ли, препоръки
Страници „В процес на разработка” – съществуват ли, какво влияние оказват, препоръки
Циклични страници – има ли такива страници, поради каква причина са породени, анализ, решения
Счупени линкове – проверка за счупени линкове, позиции, анализ, недостатъци, нужни действия
Навигация – структура, изграждане, приятелска ли е за търсачки и потребители, дублажи, значение
Бързи връзки – разположение, покритие, съдържание, оценка на полезност, съвети за подобрение
Компресиране – сайтът ползва ли компресиране на файлове, изображения и скриптове, съвети
Достъпност на ботовете на търсачки – има ли спирани ботове, лоши ботове, анализ, препоръки

авторитет на сайтаSEO одит на АВТОРИТЕТ

Ahrefs Rank – стойност, значение, параметри на основни конкуренти, анализ, препоръки
Ahrefs Domain Rank – стойност, значение, параметри на основни конкуренти, анализ, препоръки
OSE Domain Authority – стойност, значение, параметри на основни конкуренти, анализ, препоръки
OSE Page Authority – стойност, значение, параметри на основни конкуренти, анализ, препоръки
Google PageRank – стойност, значение, параметри на основни конкуренти, анализ, препоръки
Facebook likes & shares – проверка на показателите за основни страници, решения за подобрение
Google +1 последователи – проверка на показателите за основни страници, решения за подобрение
Twitter tweets & retweets – проверка на показателите за основни страници, решения за подобрение
Google Authorship и Publisher – използват ли се на сайта, значение за класирането, съвети
Присъствие в значими директории – проверка за регистрация в топ БГ и световни директории
Представяне в локално SEO – проучване, анализиране на действията на основни конкуренти, съвети
PR – използва ли се PR за уеб цели, ползват ли основни  конкуренти PR, анализ, решения
Favicon – ползва ли се на сайта, има ли нужда от промяна, значение за авторитет и позициониране

off page seo oditOFFPAGE SEO одит

Пълна линк билдинг картина – входящи и изходящи линкове, данни, значение, недостатъци, ползи
Използват ли се забранени от търсачките методи – ако да кои са те, опасност за сайта, препоръки
Проучване на входящите към сайта линкове – по специализиран софтуер, с предоставен Analytics
Анализ на входящите към сайта линкове – по Google PR, важност, авторитет, значение
Анализ на динамиката на линковете – опасна ли е динамиката, недостатъци, решения
Проверка за наказания от Google – по предоставен достъп до Analytics, Google Webmaster Tools
Анализ на влошено класиране – от какво е породено, как да му се противодейства, бъдещ ефект
Откриване на лоши линкове – значение, оценка на риска, недостатъци, бъдещ ефект от премахване
Има ли СПАМ атаки – има ли данни за спам атаки към сайта, напр. фалшив трафик, препоръки
Има ли атаки от конкуренти – има ли данни за атаки от конкуренти, напр. целенасочено черно seo
Използване на anchor texts на входящите връзки – процентно съотношение, рискове, препоръки
Има ли опасност от наказание от Google – има ли ъпдейти застрашаващи класирането, анализ
Естествена ли е линк картината – какво е значението й за търсачките, недостатъци, препоръки

seo odit резултатиРезултати

Всеобхватен SEO анализ
Подробен отчет
Статистика и анализ на посещенията
Алармиране за потенциални от наказания от Google
Алармиране за потенциални лоши линкове към сайта
Алармиране за използване на забранени от търсачките техники
Сканиране от вируси и зловредни кодове
Оценка на използваните методи за оптимизиране на сайта
Указания за подобряване на ползваемостта на сайта
Указания за подобряване на функционалността на сайта
Указания за подобряване на seo оптимизацията на сайта
Указания за повишаване на доверието към сайта и авторитета на домейна
Открояване на значими, средно значими и минимално влияещи на seo-то грешки

поръчай seo одит
SEO одит от EMG.bg е комплексна, всеобхватна, непрестанно развиваща се, модерна, даваща резултати и достъпна seo услуга!

Искате ли сайтът Ви да се класира по-добре в търсачки?

Не отлагайте! Поръчайте seo одит СЕГА!